Jumaat, Januari 02, 2009

PENGALAMAN BARU

Hari ni, Jumaat...satu perkara utama selain dari yang banyak kene buat...hantar risalah program kat masjid2 yang telah ditetapkan dalam mesyuarat ALK yang lepas, aku ngan Bad kena p/stat dan hantar kat masjid Cheras Baru dan Bdr Tun Razak...pengalaman baru tuuu...mana pernah buat camni lagi...1st time woo...selalunya bagi risalah kat karnival / ekspo....dah siap p/stat sebanyak 1600 keping ( silap kira le, tempah 800 ingat 800 je la dapat )...kat Cheras Baru kitaorang letak je kat birai anjung tu...kat Bdr Tun Razak...aku letak  kat 2 pintu utama...tengah2 dengar khutbah baru aku dapat ilham..."napa tak duk dekat dengan tempat letak tu? lepas semayang terus bangun dan bagi.." teringat aku dalam hati lee....lepas je semayang, doa, aku terus belah kat tempat letak tu...tak boleh langsung nak bagi2...orang berebut2 turun nak balik...cuma aku sempat alih risalah suara pemuda masjid dari tutup risalah aku...sampai kat kereta...terus ambik lagi yang dalam kereta...berdiri depan pintu utama...apa lagi...bagi je sapa yang nampak...lantakk...seme dapat...lega rasanya....cuma minggu depan...mesti nak kene duk dekat dengan tempat letak risalah tu...hihihi...pengalaman baru leee...  


" you are what you eat"

Tiada ulasan: