Rabu, Februari 11, 2009

Dah 35 tahun hidup...

Hari ni genap le usia aku 35 tahun...mmm...dah dekat 40 dah wehh....bermakna pada hari ni gak aku dah tue 1 tahun, menungkan jap, banyak ke amalan aku ni?....banyak ke dosa aku ni...isk...kalau hitung2....banyak yang ke dua tu...takpe le, lepas ni aku akan seberapa boleh nak beramal...tak kira le dalam apa juga keadaan, tapi...yang sedihnyaa bila kita sambut birthday tanpa yang disayangi di sisi...mmm...nak wat camana, dah memang dia sibuk....mmmm...camtu la...bila dah kawin ni semuanya renggang...mmm....

Takpe...janji aku bersemangat untuk teruskan apa yang aku perjuangkan selama ini...by the way...terima kasih aku kat sahabat2 yang ingat jugak kat birthday aku malam tadi...special betul la diaorang...ada yang siap nyanyi ( masehhh banyak2 )...de yang terus je HAPPY BIRTHDAY!!! ( tekezut pakcik ) de yang pg2 lg dh msg HAPPY BIRTHDAY, SEMOGA DIBERKATI DALAM KEHIDUPAN (nerdnye ucapannn hihihi)....Till then...time kaseh banyak2 atas semua ucapann...hari ni aku dah tue lg 1 tahun, nak balik ipoh jap jumpa jyha n bawak dia gi tengok U&I sok...lepas tu bawak dia dtg KL....jumpe ibu dia....



" you are what you eat"

Tiada ulasan: