Sabtu, Februari 07, 2009

Hari ini...


Dah masuk hari ke dua aku kat karnival gerak usahawan 09...hari ni baru nak nampak ramai orang, semalam...urusetia haram batang idung tak nampak...masa nak masuk beria2 ikut kita sampai kat booth....bila dah masuk...nak tambah tempat dengan kerusi meja...langsung tak nampak muka...aku terus tulis dalam diari aku...jangan le jadi camni kat karnival Gerak Koop nanti...

By the way...baru kejap tadi...ada satu pakcik tu, nama dia rahiman...camtu le lebih kurang...buat kije product dev dan marketing kat toronto, canada...hebatt...dia tengok saffron sparkling...aku bagi dia test...dia nak tambah lagi...minum...tambah lagi...minum....tambah lagi...aik?...takan nak minum free je nih...tambah lagi...minum....lepas tu dia kata " i wanna take this product to Toronto"..."is it?...r u sure?"...tanya aku...."yes, this is a very unique product and one of a kind"...kata dia...lepas tu...berabuk le sembangg...aku dah tentu cam itek serati...akhirnya...dia nak jumpa CEO aku...

Tapi...apa2 pun...aku rasa seronok la...dalam dok tengok orang lalu lalang kat sini....banyak gak contect yang aku dapat...Toronto, bizummah, masuk anggota...banyak la gak...alhamdulillah...syukur dengan apa yang Dia bagi...


" you are what you eat"

Tiada ulasan: