Rabu, Julai 29, 2009

PERAK SEKARANG

Minggu lepas aku ada lama le kat ipoh....balik sebab HKN terus sambung urusan dengan kilang, dalam pada tu jenjalan le gak...pusing2 ipoh, hebat orang Ipoh ni ghopenye, asal ade ekspo / karnival je....ramai je....hebat deme ni bebelanje, aku nengok se2 ada je shopin komplek...banyak je ketenye dgn orang sekali le....fuh...hebattt....sape kata malaysia tengah resess....steady je orang melayu berbelanja....

dalam pada tu gak....aku terfikir....mmmm.....mmmm.....baru perasan, dalam 3 bulan kebelakangan ni, banyak benor prog karnvl le, memacam kat perak...nak2 lak kat ipoh....mmmm...i wonder.....kerajaan baru dapat nih....agaknye kene bagi gula2 lebih sket kot, spya rakyat tak marah2....agak aku leee....bukan politician ponnn....hihihihih.....tapi....apa2 pon....janji karnvl ade orang datang....kalau sejuk je mcm kat pwtc baru2 ni....alamat.....mati le orang yang meniaga....apa2 pun....sok aku ada krnvl kat stadium selayang.....

" you are what you eat"

Tiada ulasan: