Khamis, Julai 16, 2009

ROMBONGAN

Hari ni dah masuk 5 hari aku kat ipoh, jaga jyha sbb mak aku sebuk kena jaga biras aku bersalin ( kak ipar aku daaa )....tup2...hari sabtu ni jyha nak gi jenjalan rombongan anjuran tadika dia, gi zoo taiping....masjid ubudiah...muzium diraja....bagus gak tu, kurang2nye kenal gak generasi diorang ni ngan budaya dan warisan malaysia nih ( tetiba jadi nasional lak dah )....hari ni dah bayar 35 hingit tambang+makan+minum, "jangan risau, kami cekgu ada 6 orang" kata guru beso dia, " kalau nak bawak abang atau kakak pun boleh gak" tambah cekgu tu lagi, " isk, dia mana de abang ngan kakak" rungut aku dalam hati, aku nak tanya bini aku dlu, kang tak pasal2 lak masam muka, ye le...kena le buat keputusan sesama..." biar la dia pergi, kang kengkawan dia sembang2 kat sekolah, dia dengor je " komen my beloved one, " kalau camtu abang bayar ye, bagi dia seploh hingit duit belanjer cukup le kan" kata aku kat darling aku..." ok le tu" sahut bini aku....gayanya kena le aku hantar jyha kat sekolah dia hari sabtu ni jam 7....awal tuuu.....takpe le, janji dia dah boleh gi rombongan....jangan jadi cam aku dulu dah le, gi rombongan pun curik2 masa kat SMKSAS ler....mana ke lagi....hihihihihi

" you are what you eat"

Tiada ulasan: