Rabu, Disember 17, 2008

karnival selangor ria 08


Denga bunyi karnival pun dah best..bunyi cam meniaga juta2 je...pelanggan yang datang pun juta2 gak...aku meniaga kat dalam karnival ni ( kerja ngan koprum le ), masuk hari ni dah 3 hari...tapi yang aku nampak, tak ramai orang...mmm...tadi tak secara langsung masa pegawai urusetia datang nak tanya pasal penyertaan dalam karnival...aku pun ambik peluang ...balun dia lee..."kenapa tak nampak macam ada promosi je?" tanya aku, " tak tau le bang, tiap2 petang, masa mesyuarat, semua bangkitkan pasal promosi" kata brader tu, " tambah le...taruk kat bas...ni, ada sebijik van je" kata aku, "memang camtu le bang, dah dari dulu, tahun lepas lg, semua urusan promosi dibuat oleh SUK, kami sediakan khemah dan peserta je" kata brader tu, " kalau camtu, abang kena citer le masalah kami ni kat mesyuarat, datang sini bukan nak duduk menung je..." sanggah aku, " takpe2..petang nanti saya akan sampaikan ye...asalamualaikum.." jawab brader tu...terus je belah, takut kena bantai lagi le tu....yang aku panas tu...dia boleh kata sebab bertukar kerajaan...menjadikan semua slow...pelik gak ni....NO KOMEN...yang pentingnya semua boleh merasa idup tanpa ada sempadan. Aku masukkan gambar ni untuk tunjukan betapa takde orangnye...

" you are what you eat"

Tiada ulasan: