Sabtu, Disember 06, 2008

meniaga U&I

inilah kereta yang banyak membantu aku...Allah yang bagi pinjam kat aku...sungguhh banyak jasa dia...
1.  Bawak nyior untuk aku meniaga santan..tak tau le bape ratus ribu bijik dah...tak ingat

2. Bawak lembu 3 ekor...semelih...masuk je dalam belakang tu....tak buang perut...bulat2 + 3 orang manusia dalam dia...lalu jalan sg.koyan-c.highland.

3. Bawak barang pindah aku dari c.high - ipoh...semua le..

4. Bawak barang pindah kedai aku...2 X..

5. Bawak barang kenduri kengkawan...banyak gak la...satu msia...rata jalan antar sayur.

6. Bawak barang LC utk koprum...bantai...tu....ada 12 kotak tuu..bukan sket...beso...4x4x1

Aku sayang sunggguh keta ni...dah le jarangggg sangat buat hal..diesel lak...ish...sayang rasanya nak jual ( kalau orang ndak le )...sayanggg sangat...satu2 nye harta yang aku beli dgn nama aku selain dari umah yang ada kat cameron tu...sebab b/list le...pebende lagi..




jualan kat sekolah sek 9, s/alam...siap maskot tuu.



tengok...sambutan kat bazarena s/alam...best wooo




" you are what you eat"

Tiada ulasan: